reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivan Capko

Ivan Capko

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

len sa snažím aby sme si všimli čo sa nám stráca aj keď je to dôležité Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vyhrali sme...sme tam...

Ivan Capko

Vyhrali sme...sme tam...

Vyhrali sme nad Talianmi! Postupujeme! Paráda! Čítam dnešné vyjadrenia o našom futbale a som rád, že i napriek tomu, že našim málokto veril, zahrali skvelý futbal a navyše im ani nechýbalo vrtkavé futbalové šťastie a sú tam...

  • 25. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Štartovacie CD - Let´s Go Rock&Roll

Ivan Capko

Štartovacie CD - Let´s Go Rock&Roll

čafte Lidičky .... pôvodne som vstával o piatej aby som dohnal plánované rozrobené práce ale keď som popri rannej káve našiel na stole obal s CD zo schránky.. Inak ma akákoľvek muzika oteší ale toto CD ma naštartovalo. :-( ...no nie je to zrovna zdravé sa ráno riadne vytočiť, ale zase... ktohovie... veď podľa starých mám  nikdy nevieš z čoho sa popravíš ( rozumej k lepšiemu... :-) No ale to CD-čko ráno ma naozaj naštartovalo. (pozri prílohu)

  • 28. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
tabak kontra alkohol (hlavne u nás, na slovensku)

Ivan Capko

tabak kontra alkohol (hlavne u nás, na slovensku)

Tak zase tu máme ten „úprimný" boj štátov za zdravie občanov...  Zdražejú nám cigarety... Zvýši sa daň na ne. Takže sa ľudia tešte..:-) Isto bude dookola čistejší vzduch. A to že z predaja tabakových výrobkov bude štát ešte viac profitovať? Veď to vôbec nie je zmyslom týchto opatrení... ?-)

  • 18. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu